ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Сигнали и дискусии по наболели проблеми

ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот Водолей » 24 Юли 2014, 15:15

ИМА НЯКАКЪВ ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ В НАШИЯ КВАРТАЛ С ТОКА! ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СЛЕД 23 ЧАСА СЛЕДВА ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ТОКА И ОПИТИ ДА СЕ ВКЛЮЧИ ПО НЯКОЛКО ПЪТИ! ТОВА СА СИ ТОКОВИ УДАРИ ЗА НАШИТЕ ТЕЛЕВИЗОРИ, ПЕРАЛНИ, ХЛАДИЛНИЦИ И Т.Н. ЗАЩО НИКОЙ НЕ НИ УВЕДОМЯВА, ЧЕ НЕЩО СЕ СЛУЧВА, ЧЕ ИМА ПРОБЛЕМ?ПОНЕ ДА СИ ИЗКЛЮЧВАМЕ ЕЛЕКТРОУРЕДИТЕ!МОЛЯ ВЗЕМЕТЕ ОТНОШЕНИЕ!АЗ НЕ ЗНАМ ТАКИВА ОВЧЕДУШНИ ЛИ СА ВСИЧКИ В КВАРТАЛА,ЧЕ НЕ ИЗИСКВАТ ИНФОРМАЦИЯ ОТ ЧЕЗ?!? А ТАМ НИЩО НЕ ЗНАЯТ...И НИЩО НЕ ПУБЛИКУВАТ НА СТРАНИЦАТА СИ В НЕТА! ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ЧУЕ ТОВА ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА В СУТРЕШНИЯ БЛОК ЗА ДА ИМА ОБЯСНЕНИЕ И РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА?!? МОЛЯ АКО МАЖЕТЕ ВЗЕМЕТЕ ОТНОШЕНИЕ!
Водолей
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Авг 2013, 10:34

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот Ланиня » 01 Авг 2014, 00:01

Здравейте съ-кварталци от Дружба -2.
На едни хлапета по средата на кючек-купона им спря тока. Гадно за тях, но за съседите им беше блаженство.
Майтапа настрана. Истина е. Всяка нощ на блок 405-406 и срещуположните няколко блока от седмица и повече електричеството изгасва между 23 и 24:30 по часовник за около 10-15 мин. ПРЕЗ СОЦА това се случваше често, но тогава псувахме държавата за немърливост и безхаберие. Сега цените на тока са такива, че не си е игра работата. Пък и чуждестранна компания стопанисва ел. мрежите на София. НЕ МОЖЕ да се извиняваме със скапаната държава повече. Гледам в сайта на ЧЕЗ и нищо не виждам за сигнали и оплаквания. Форма за контакти един телефон, на който ми пеят оператори за услугите им, които не ме вълнуват. Как да се действа? Подаване на жалба директно в ЧЕЗ. Да видим колко жители на квартала ще се ангагажират с отговорност и дела.
Браво на активният жител за темата.
Ланиня
 
Мнения: 2
Регистриран на: 17 Дек 2013, 18:46

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот ivo » 03 Авг 2014, 09:37

Доста често звъня на ЧЕЗ по телефона и всеки път отговора е един и същ.Няма информация,ще направят проверка и т.н. Даже ми искат телефон за връзка,на който да ми се обадят,след като направят проверката.До сега още не са ми се обаждали.
ivo
 
Мнения: 2
Регистриран на: 03 Авг 2014, 09:32

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот Rosi » 03 Авг 2014, 12:16

Имам чувството, че токът в Дружба - 2 , 5-та част се спира целенасочено през последните 2 седмици (края на юли до днес 3 август). Днес 3 август сутринта нямаше ток поне 4-5 часа. В същото време няма информация за причините за тази ситуация. Моля, всички дружбенци, които знаят нещо за тази ситуация, да ни информират тук.
Дали е възможно да са планови спирания на тока във връзка с голямо производство на ток и предпазване на електропреносната система от тотален срив?
Rosi
 
Мнения: 1
Регистриран на: 03 Авг 2014, 12:11

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот Венци » 03 Авг 2014, 18:56

В Дружба 2 втора част, и по-точно до бл.280, в последния месец спира почти всяка нощ между 0:00 и 01:30 за кратко - 5-10мин.. Един комшия сподели, че това било заради строежа на метрото, ама мен нещо ме съмнява.
Разбирам в колко е пуснат по часовниците на печките и будилниците. Писна ми да ги сверявам всяка сутрин ...
Венци
 
Мнения: 7
Регистриран на: 20 Юли 2014, 18:40

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот i.ivanov » 11 Авг 2014, 14:51

В действителност блокове 405 и 406 остават без ток всеки ден в последните 2 месеца.
В началото тока прекъсваше в 15-16 часа следобед. После го спираха в 2-4 през нощта, а сега режима е плануван за 22-1часа около полунощт.
Бе правена профилактика на 5.08.2014 и на следващия ден нямаше прекъсване на тока, но от 9ти се почна старата историята наново.

Двата блока делят общ трафопост и според мен някой злосторник си прави шашми с него на цената на стотици повредени ел. уреди. Колкото и да харесваме вечеря на свещи, никой не се радва на дискотеката, която ни се представя. Метрото е далеч и когато спираха тока за него, цяла Дружба гаснеше. Новите Блокове до 405 си имат отделен трафопост. Изключвам и вероятността някои предпазител да се задейства в резултат на повишена електроконсумация.
i.ivanov
 
Мнения: 3
Регистриран на: 11 Авг 2014, 14:25


Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот Водолей » 11 Сеп 2014, 08:13

ЗДРАВЕЙТЕ! ТОВА Е ПИСМОТО МИ КЪМ ЧЕЗ:

From: info@cez.bg [mailto:info@cez.bg]
Sent: Wednesday, July 30, 2014 2:01 PM
To: За Клиента
Subject: ПИШЕТЕ НИ

Текст на запитването:

Живеем в кв.Дружба-2, бл.316 и от 6 или 7 дни всяка нощ след 23:00 часа започва неколкократно прекъсване на електрозахранването. Проведохме няколко нощни разговора с Вашите оператори,НО никаква конкретна причина не ни беше обяснена!Това продължава да се случва и в следващите вечери без да бъдем уведомени,че ще има спиране по няколко пъти, като при последния ми разговор с Вашите оператори ми беше заявено,че само могат да отправят запитване от мое име за миналите вечери, но не могат да ми кажат нищо за бъдещите такива!!! След снощните прекъсвания-29.07. вторник- вече имам изгорял разклонител,с който бяха свързани МНОГО важни компютър,монитори,климатик!Веднага позвъних на дежурния Ви телефон но в продължение на почни половин час от 1 часа през нощта,никой не се обади!Така и не можахме да се свържем с никой!Това е потресаваща простотия от Ваша страна!Не е възможно монополист като Вас да бяга от разговор с потребителите!Наложително е да сложите край на този цирк и да ни уведомите защо продължавате да спирате тока всяка нощ?!? Няма никакво уведомление на сайта, никой от Вашите оператори нищо не знае...Имам правата на Ваш потребител да знам кога защо и какво се случва!Вие укривате основна информация от нас потребителите!И тъй като за мен като потребител в ЧЕЗ това е трети неразрешен проблем:пиша тази жалба и искам подробен отговор от Ваша страна!

А ТОВА Е ТЕХНИЯТ ОГТОВОР:

Във връзка с Ваше възражение, регистрирано с входящ № 100000067918/30.07.2014 г., относно прекъсвания в доставката на електрическа енергия на адрес: гр. София, ж.к. „Дружба 2“, бихме искали да Ви уведомим за следното:
Снабдяването с електрическа енергия за Вашия адрес се осъществява от трафопост „ж.к. Дружба бл. 311“, извод „Маломир“ 20 кV, с източник подстанция „Фестивална“.
По повод изложените от Вас обстоятелства е разпоредена и извършена обстойна проверка от упълномощени длъжностни представители на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД. При направената справка в регистрите на електроразпределителното дружество е установено, че за периода от 00:00 ч. на 01.07.2014 г. до 24:00 ч. на 31.07.2014 г. е имало 9 (девет) броя прекъсвания, както следва:
- 7 (седем) броя краткотрайни смущения (до 5 минути), дължащи се на оперативни превключвания за локализиране на повреди/ аварии и подготовка на заявки за планова работа. Оперативните превключвания се изпълняват в ранните часове на денонощието, с цел да бъдат засегнати възможно най-малък брой клиенти.
- 2 (два) броя дълготрайни прекъсвания (до 1 час и 30 минути), дължащи се на повреди по основни съоръжения – кабели средно напрежение.
За всички планови изключвания в електроразпределителните мрежи на ниско и средно напрежение, „ЧЕЗ Разпределение България“ АД уведомява потребителите предварително в средствата за масова информация и на интернет страницата на електроразпределителното дружество (вижте www.cez-rp.bg, Начална страница » Услуги » Графици).
Извършените оперативни превключвания в мрежите за подготовка и допускане до планови работи и последващо нормализиране на схемите, отговарят на изискванията на Български стандарт „Характеристики на напрежението на електрическата енергия, доставяна от обществените разпределителни електрически системи“ - БДС ЕN 50160/2010.
Обръщаме Ви внимание, че аварийните изключвания на електрозахранването са непредвидими събития със случаен характер, като при възникването им, от страна на електроразпределителното дружество се предприемат незабавни действия и се влагат всички налични ресурси, с цел максимално бързото отстраняване на повредата и възстановяване електрозахранването в засегнатите райони. Поради случайния характер на авариите, потребителите не могат да бъдат предварително уведомени за продължителността на изключването.
Уверяваме Ви, че от страна на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД се предприемат всички необходими действия за повишаване качеството и сигурността на електроснабдяването.
Предвид изложеното от Вас, относно невъзможността за контакт с денонощната информационна линия 0700 10 010 е извършена проверка от служители на Дружеството. Установено е , че на дата 30.07.2014 г. в посочения часови интервал на националната ни денонощна линия 0700 10 010 са постъпили множество сигнали от клиенти за липса на електрозахранване. Повишеният клиентски трафик е причина част от постъпилите обаждания на информационната линия на компанията да не са обслужени.
Уважаема госпожо, с настоящото писмо бихме искали да поднесем искрените си извинения за причинените неудобства по повод създалата се ситуация. Уверяваме Ви, че Дружеството прави всичко възможно, за да изпълни своята стратегическа цел за постигне европейско ниво на обслужване на своите клиенти.
С уважение,
Дирекция „Обслужване на клиенти“
ЧЕЗ България ЕАД
0700 10 010

ТОВА В ЧАСТТА С УВЕДОМЯВАНЕТО НА СТРАНИЦАТА НА ЧЕЗ НЕ Е ВЯРНО.МОЖЕ БИ ВЕЧЕ УВЕДОМЯВАТ, НО КЪМ ОНЗИ МОМЕНТ НИЩО НЕ ПИШЕШЕ ДНИ НАРЕД, ЗАЩОТО АКО ИМАШЕ УВЕДОМЛЕНИЕ, ОТ КОЛ-ЦЕНТЪРА ЩЯХА ДА МИ ГО ПРОЧЕТАТ. ДОКАТО СМЕ ОВЦЕ ЩЕ НИ МАЧКАТ КАКТО СИ ИСКАТ. А ИЗБОРЪТ Е НАШ ТОЧНО КАКВИ ДА СМЕ....ТОВА Е ОТ МЕН.
Водолей
 
Мнения: 3
Регистриран на: 21 Авг 2013, 10:34

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот i.ivanov » 17 Сеп 2014, 12:44

Здравейте и от мен, ето моето писмо към ЧЕЗ:

Уважаеми „ЧЕЗ България” Желая да Ви уведомя за проблеми с електроснабдяването на два блока в квартал жк. Дружба 2 – София. Става въпрос за почти всекидневно прекъсване на тока с продължение на 5-15минути за блок 405 и 406 в последните 2-3 месеца. Със сигурност се отнася за двата блока, а не само частично, защото през нощта и двата блока мигновенно губят осветеност на апартаментите, хората излизат по балконите да светят с фенерчета. Тъй като блокове 405, 406 и 407 са слети „П” образно, се вижда и блок 407, който продължава да свети след спирането на тока, което ме навежда към предположението, че блокове 405 и 406 са с общ трафопост и проблема може би идва от него. Започна се със спиране на тока около 15-16часа, след време прекъсването ставаше около 2-4 през нощта, а през месец август прекъсваше между 22-1часа около полунощ. След планирана провилактика на 5.08.2014г., на следващия ден нямаше спиране на тока, но след 9ти започна да спира от ново за кратко. На 11.08.2014г. спря над 5 пъти, което е единствен случай, но крайно неприятен. Последното спиране на тока, което забелязах бе на 30.08.2014г. сутринта около 8 часа, отново за около 10 минути. Въпреки това смятам за нужно да Ви уведомя и се надявам проблема да бъде решен за постоянно. С уважение, И. Иванов



Полученият отговор:



Уважаеми господин Иванов,



Във връзка с регистриран сигнал под входящ № 1201587187/09.09.2014 г., относно чести прекъсвания в електрическото захранване на адрес: "моят адрес", бихме искали да Ви уведомим за следното:

Въз основа на постъпилия сигнал е извършена проверка от упълномощени служители на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.

Посочения от Вас обект, се захранва от трансформаторен пост (ТП) “Ж.к. Дружба бл. 412“, присъединен към извод „Маломир“ на подстанция „Фестивална“. Желаем да уточним, че трафопостът, захранващ обекта е трета категория на осигуреност.

Установено е, че за района протича планова годишна профилактика на електросъоръжения, което налага и извършването на оперативни превключвания.

С оглед на изложеното желаем да поясним, че плановите прекъсвания са част от задължителната информация, важна за клиентите на компанията. Електроразпределителното дружество публикува ежеседмично тази информация, спазвайки стриктно регламентираните в Общите условия срокове. „ЧЕЗ Разпределение България“ АД - уведомява клиентите 48 часа предварително за времето и продължителността на прекъсване или ограничаване на снабдяването с електрическа енергия при действия, които подлежат на планиране чрез съобщение в централни или местни медии и по други подходящи начини, например чрез разлепване на съобщения на сградите или чрез интернет страницата http://www.cez-rp.bg, меню Начална страница » Услуги » Графици.

За по-голямо улеснение на клиентите да получават справка за това къде и кога електрозахранването временно ще бъде преустановено, поради ремонтни работи, „ЧЕЗ Разпределение България” АД разработи услугата „Абонамент за получаване на плановите прекъсвания по електронен път”. Абонирането към услугата е напълно безплатно, като за целта е необходимо да заявите Вашата регистрация на интернет страницата http://www.cez-rp.bg, от меню Начална страница » Абонамент.

При директен контакт за справки може да изискате такава информация и на национална денонощна телефонна линия на „ЧЕЗ България” ЕАД: 0700 10 010, както и на електронен адрес: zaklienta@cez.bg.

Оперативни превключвания в разпределителните мрежи се извършват с цел локализиране и отделяне от схемата на повредени участъци, за регулиране на натоварването или за повишаване сигурността на работа на мрежата, които не подлежат на планиране.

Бихме искали да поднесем извиненията си за причинените неудобства на Вас и всички наши клиенти. Уверяваме Ви, че от страна на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД се предприемат всички необходими действия за повишаване на качеството и сигурността на електроснабдяването.

Благодарим Ви за отделеното време.



С уважение,

Дирекция „Обслужване на клиенти”

ЧЕЗ България ЕАД

0700 10 010

http://www.cez.bg



4 месеца "планова годишна профилактика". Ей, верно бре, *плес по челото* как не се сетих, че е "ПЛАНОВА", пише я черно на бяло във вестник "Никъде" и на страница "Аре намери ме като немаш ток". А аз имам спомени, че прекъсва редовно от пролетта, да не се окаже "Планова годишна профилактика" в продължение на 12 месеца в годината.

Започвамда си водя график на прекъсванията, които мога да хвана:

15.09.2014 = 00:48-01:25
16:09.2014 = 22:46-22:47
17.09.2014 = 01:47 -2:25 (4 пускания;спирания в този период)

Щети: Изгорели 3 крушки 75W, Ремонт на компютър.
Хладилника за сега се държи, но тези игрички на "пусни ток за 1 секунда, за да изгорим колкото се може повече електроуреди с пиково пусково напрежение" изключи 19 пъти бушоните.
i.ivanov
 
Мнения: 3
Регистриран на: 11 Авг 2014, 14:25

Re: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 ВЕЧЕ 4-ТА НОЩ СПИРА!

Мнениеот bambam » 18 Сеп 2014, 13:34

Предлагам да се смени заглавието на темата на: ТОКЪТ В ДРУЖБА-2 СПИРА ВСЯКА НОЩ!
Това е по-вярно. Тази сутрин пак нагласях всички часовници по уредите. Този на микровълновата отдавна сдаде багажа от тези "профилактики". Няма ли някой да се задейства по въпроса или трябва за всеки проблем в тази страна да се ходи на протест!
bambam
 
Мнения: 36
Регистриран на: 17 Дек 2012, 10:01

Следваща

Назад към Проблемите на Дружба и район Искър



cron