Уважаеми „ЧЕЗ България” Желая да Ви уведомя за проблеми с електроснабдяването на два блока в квартал жк. Дружба 2 – София. Става въпрос за почти всекидневно прекъсване на тока с продължение на 5-15минути за блок 405 и 406 в последните 2-3 месеца. Със сигурност се отнася за двата блока, а не само частично, защото през нощта и двата блока мигновенно губят осветеност на апартаментите, хората излизат по балконите да светят с фенерчета. Тъй като блокове 405, 406 и 407 са слети „П” образно, се вижда и блок 407, който продължава да свети след спирането на тока, което ме навежда към предположението, че блокове 405 и 406 са с общ трафопост и проблема може би идва от него. Започна се със спиране на тока около 15-16часа, след време прекъсването ставаше около 2-4 през нощта, а през месец август прекъсваше между 22-1часа около полунощ. След планирана провилактика на 5.08.2014г., на следващия ден нямаше спиране на тока, но след 9ти започна да спира от ново за кратко. На 11.08.2014г. спря над 5 пъти, което е единствен случай, но крайно неприятен. Последното спиране на тока, което забелязах бе на 30.08.2014г. сутринта около 8 часа, отново за около 10 минути. Въпреки това смятам за нужно да Ви уведомя и се надявам проблема да бъде решен за постоянно. С уважение, И. Иванов
Уважаеми господин Иванов,
Във връзка с регистриран сигнал под входящ № 1201587187/09.09.2014 г., относно чести прекъсвания в електрическото захранване на адрес: "моят адрес", бихме искали да Ви уведомим за следното:
Въз основа на постъпилия сигнал е извършена проверка от упълномощени служители на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Посочения от Вас обект, се захранва от трансформаторен пост (ТП) “Ж.к. Дружба бл. 412“, присъединен към извод „Маломир“ на подстанция „Фестивална“. Желаем да уточним, че трафопостът, захранващ обекта е трета категория на осигуреност.
Установено е, че за района протича планова годишна профилактика на електросъоръжения, което налага и извършването на оперативни превключвания.
С оглед на изложеното желаем да поясним, че плановите прекъсвания са част от задължителната информация, важна за клиентите на компанията. Електроразпределителното дружество публикува ежеседмично тази информация, спазвайки стриктно регламентираните в Общите условия срокове. „ЧЕЗ Разпределение България“ АД - уведомява клиентите 48 часа предварително за времето и продължителността на прекъсване или ограничаване на снабдяването с електрическа енергия при действия, които подлежат на планиране чрез съобщение в централни или местни медии и по други подходящи начини, например чрез разлепване на съобщения на сградите или чрез интернет страницата http://www.cez-rp.bg, меню Начална страница » Услуги » Графици.
За по-голямо улеснение на клиентите да получават справка за това къде и кога електрозахранването временно ще бъде преустановено, поради ремонтни работи, „ЧЕЗ Разпределение България” АД разработи услугата „Абонамент за получаване на плановите прекъсвания по електронен път”. Абонирането към услугата е напълно безплатно, като за целта е необходимо да заявите Вашата регистрация на интернет страницата http://www.cez-rp.bg, от меню Начална страница » Абонамент.
При директен контакт за справки може да изискате такава информация и на национална денонощна телефонна линия на „ЧЕЗ България” ЕАД: 0700 10 010, както и на електронен адрес: zaklienta@cez.bg.
Оперативни превключвания в разпределителните мрежи се извършват с цел локализиране и отделяне от схемата на повредени участъци, за регулиране на натоварването или за повишаване сигурността на работа на мрежата, които не подлежат на планиране.
Бихме искали да поднесем извиненията си за причинените неудобства на Вас и всички наши клиенти. Уверяваме Ви, че от страна на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД се предприемат всички необходими действия за повишаване на качеството и сигурността на електроснабдяването.
Благодарим Ви за отделеното време.
С уважение,
Дирекция „Обслужване на клиенти”
ЧЕЗ България ЕАД
0700 10 010
http://www.cez.bg
Назад към Проблемите на Дружба и район Искър