ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Сигнали и дискусии по наболели проблеми

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот Гост » 27 Дек 2009, 11:04

Ето какво получих на едно мое питане до електротранспорт
До
Адриан Тодоров
Ж.к.Дружба 2,
Бл.305, вх.А, ап.11
Копие: Столична община
Ул.”Московска № 33


Уважаеми г-н Тодоров,

В отговор на Ваше питане от 23.11.2009г. и рег.индекс 94-ВД-3702-[9] на Столична община, Ви уведомяваме за следното:
Трамвайният релсов път от сп.пощата на ТМ линия № 20 през кв.”Дружба”, бул.”Цариградско шосе” до Метростанция 18 в кв.Младост, е предвиден за доизграждане и пускане в експлоатация на два етапа.
Първият етап е от сп.”Пощата” през бул.”Цв.Лазаров” до ул.”Обиколна”, който е изграден и ще се пусне в експлоатация до края на 2009г. Движението ще се извършва “пенделно” в двете посоки.
Вторият етап – от ул. “Обиколна” до Метростанцията в кв.Младост е предвиден за доизграждане през 2010г.. Изготвени са и съгласувани работни проекти за отделните видове строително-монтажни работи и в момента се провеждат отчуждителните процедури съгласно новата регулация. Предвидена е нова разработка на пътния възел с нови платна под бул.“Цариградско шосе” с възможности за слизане и качване във всички посоки, както и връзка с ул.”Самоковско шосе”.



Изпълнителен директор на
“Столичен електротранспорт”
/инж.Е.Ганчев/


1 час след пускането на пендела от гара Искър до "никъде" линията беше спряна за неизвестен период за сега.Причините са няколко, от тъпи по тъпи а именно :
1. Нямало никакви знаци, че там минава трамвай на двете кръстовища които пресича трамвая (на борсата с тролей 11 и на другото кръстовище с тролей 4)
2. Нямало никакви светофари за трамвая на същите кръстовища
3. И най-тъпата причина е че разстоянията от бордюра на спирката до стъпалата на трамвая било голямо (над 50см.) Това не можаха ли да го видят преди месец когато правиха проби по трасето?
Гост
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот Орлин » 27 Дек 2009, 23:56

Използвам момента да пожелая Честита Коледа и успешна 2010 година.

Към момента информацията, с която разполагам е:

(1) СТАТУС: Потвърдена информация, степен на сигурност над 90%
За пътя от ул. Обиколна до Цариградско, има заложени пари в б'джета за 2010. В началото на годината предстои да започне процедура по обявяване на търг за изпълнител на проекта.
МОЕ МНЕНИЕ: Ще се изненадам, ако пътят бъде пуснат до края на 2010, защото самата процедура е бавна, да не говорим за разтегливите срокове на спечелилия изпълнител после.

(2) СТАТУС: Споделено (от сигурен източник), степен на сигурност: над 70%
За трасето от Цариградско до Младост НЕ са заложени средства в бюджета за 2010 (това е сигурна информация).
За да бъде изградено трамвайното трасе от Цариградско до Младост, трябва да се мине през процедури на отчуждаване и търг за изпълнител. Малко вероятно е всички процедури да бъдат приключени до края на 2010, което означава реалистичен срок за завършване на това трасе най-рано през втората половина на 2011 или дори в началото на 2012.
МОЕТО МНЕНИЕ: Този участък на трамвайната линия е замислен като връзка на Дружба с метрото в Младост и има смисъл, ако бъде завършен ПРЕДИ метрото да стигне до Цариградско, което по план трябва да стане 2012. Дано си направят добре сметката от общината и не хвърлят наши пари на вятъра за трасе, което да дублира метрото, а да е готово не преди него.

(3) СТАТУС: Дочуто, ниво на сигурност: 50%
За пусков срок на трамвайното трасе от последната спирка на трамвай 20 до Цариградско в момента се споменава март месец (а беше октомври, после ноември, после декември...).

С ентусиазъм гледам на възможността да имаме връзка с метрото, но ако наистина тази връзка не е реалистично да бъде изградена, преди метрото да стигне до Цариградско, би било доста неразумно да се хвърлят пари за това. С интерес следя именно този въпрос и ще ви информирам за развитието му.
Аватар
Орлин
 
Мнения: 225
Регистриран на: 13 Яну 2006, 17:03

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот nadumamugi330@abv.bg » 21 Яну 2010, 17:35

Когато почнаха да изграждат трасето бях 3-ти клас в 68-мо. Сега съм на 31 години и съм свидетел на втори опит.Тоя път го докараха до асфалт,спирки и жица (която я поставиха и когато слагаха релсите в 3-ти клас). После я махнаха (или гепиха) и по-късно срязаха и самата релса в шосето. Сега пак счупиха шосето,сложиха отрязаното,закърпиха шосето и сложиха жица.Всъщност единственото ново са спирките.И асфалта под тях. И часовете труд. И нови кинти.3.5 млн.лв. Егати скъпите пластмасови спирки,а? А от кръстовището на "обиколна" не са го барнали. Еех Ганьо....!
nadumamugi330@abv.bg
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот adi.todorov@gmail.com » 22 Яну 2010, 06:07

Тук многократно се е коментирало ползата или не ползата от такава трамваина линия.
А и защо точно педелна лично поне, аз немога да си обясня кой човек ше чака 30 минути трамвай за три спирки и да дупчи билет. Но какво да се прави.

По отношение на развитието на тази трамвайна линия ето какво мога да кажа като последна информация 95% сигурност,


До края на този месец ще започне експлоатацията на трамвайната линия, която стига до комплекс "Цариградски", Линията ще е с номер 23. Две мотриси ще обслужват маршрута на линията, който ще е от сп. "28-ми пощенски клон" до новия жилищен комплекс. Така живеещите в района ще имат осигурена връзка с трамваите по линия номер 20.

Плановете на общината са трамвайното трасе да бъде продължено до изграждащата се метростанция "Цариградско шосе" при Интер
експо център, а впоследствие трамвайното трасе ще стига до "Бизнес парк София".
adi.todorov@gmail.com
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот Гост » 12 Фев 2010, 14:58

от днес се движат празни мотриси тестово.. май е тръгне, но къде ще ходи не е много ясно.. ако се возят 100 човека на ден ще е добре.
Гост
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот Гост » 16 Фев 2010, 14:41

НОВОРАЗКРИТА ПЕНДЕЛНА ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ № 23 Валидна от: 17-02-2010
16-02-2010 13:59
ВЪВ ВРЪЗКА СЪС ЗАПОВЕД НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА , СЧИТАНО ОТ 05:00 ЧАСА НА 17.02.2010 ТРАМВАЕН ТРАНСПОРТ ЩЕ РАЗКРИЕ ПЕНДЕЛНА ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ № 23 С МАРШРУТ ОТ УЛ. „ИСКЪРСКО ШОСЕ” ПРЕЗ ПРОМИШЛЕНА ЗОНА ГАРА ИСКЪР, КАТО ПРЕСИЧА УЛ. „МЮНХЕН”, УЛ. „АМДТЕРДАМ” И БУЛ. „ПРОФ. ЦВЕТАН ЛАЗАРОВ” И ПО УЛ. „КОПЕНХАГЕН” ДО УЛ. „ОБИКОЛНА.
МОТРИСИТЕ ЩЕ СЕ ДВИЖАТ САМО В ИЗТОЧНИЯ КОЛОВОЗ И ЩЕ СПИРАТ НА СПИРКИ:
- УЛ. „ИСКЪРСКО ШОСЕ”
- УЛ. „МЮНХЕН”
- УЛ. „АМСТЕРДАМ”
- БУЛ. „ПРОФ. ЦВЕТАН ЛАЗАРОВ”
- УЛ. „ОБИКОЛНА”
НА СПИРКИТЕ СА МОНТИРАНИ СПИРКОУКАЗАТЕЛИ И СПИРКОНАВЕСИ.
Гост
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот bambam69@abv.bg » 16 Фев 2010, 18:17

Не знам на кого е нужна толкова кратка линия. Аз мислех, че ще удължат линията на трамвай 20, а сега се оказва, че за да се направи връзка него трябва да се дупче билет за 2-3 спирки. Апропо, някой знае ли на какъв интервал ще се движи.
bambam69@abv.bg
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот stefan2140@abv.bg » 16 Фев 2010, 22:27

20 минути.
Предполагам,че тази линия ще е временно явление докасто има развитие нагоре към моста на горубляне.иначе предполагам,че ще има и някакво развитие след гара искър,защото там линиите са насочени само в посока Гео Милев
stefan2140@abv.bg
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот kll@abv.bg » 24 Фев 2010, 09:50

Като живеете от 20 години в Дружба, би трябвало да знаете, че ул. Обиколна и бул. Копенхаген се пресичат.
Те не са едно и също.
kll@abv.bg
 

Re: ТРВАМВАЙ В ДРУБЖА 2

Мнениеот kll@abv.bg » 24 Фев 2010, 10:02

Трамвая е номер 23.
Тръгва от Гара Искър (не от последната спирка на трамвай 20) и за сега е до ул. Обиколна (на Дружба 2).
С продълвението си до Младост 1А, трасето не дублира метрото, по простата причина, че метрото няма да обслужва Дружба 2 директно. Така че, трамвая ще доставя хора от Дружба 2 до метростанцията в Младост 1А. Това е по-удачно, отколкото да крачите в обратна посока до бл. 60 за да се качите на метрото, или да катерите по стръмното, в тъмното, в калта до Изложбения център.
kll@abv.bg
 

ПредишнаСледваща

Назад към Проблемите на Дружба и район Искър



cron